varma händer

Fynade vinterhandskar till mig och Anders på TeamSportia rean. Dom ska klara -30grader, så vi får se om mina små fingrar kommer frysa i vansinne som de alltid gjort tidigare..
 
Hemmagjord pizza till middag, blev jätte god! Den godaste vi gjort hittills.
Mamma och pappa åt med oss, inte så vanligt att dom är här en vardag så det var kul att ha dom här. Alvin struntar totalt i oss när dom är här!
 
Ikväll har jag hunnit packa och skicka tradera paket. inte vanligt att nästan alla betalade direkt, skönt att slippa jaga nån för att få pengarna =)
Hann slänga ihop en kaka inför lillemans barnkalas på söndag.
 
Nu ska jag lägga ut lite mer på tradera. Sugen att köpa ett par nya träningsbyxor så jag hoppas jag får bra betalt för de som ligger ute för försäljning !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart vill jag ha både träningstips, och någon att träna med :)

2012-08-28 @ 08:56:40
Postat av: Mamma

Tusen tack för en kanon god middag !! Mysigt att rå om lille man oxå

2012-08-28 @ 09:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0