Tiden går

Snart blir min lilla bebis 2år, vad hände med tiden?!
Saknar litegrann att vara mammaledig, vore skönt att vara det 1 vecka/mån så man får se sötnosen lite mer på dagarna.
Mitt schema förslag gick igenom och nästa vecka börjar jag jobba 90%. Kommer bli grymt!
 
Har funderat massor vad Alvin önskar sig. Kom bara på 2 saker som vi har önskat av mormor, morfar, farmor och farfar..I helgen köpte vi klart från oss =) Jag hoppas lillen kommer bli glad!
 
Nåt han verkligen skulle behöva är vinterskot (Kuoma) i strl 24. Men inte så kul för han att få det!
 
Han älskar ju allt som har med bilar och andra motorfordon att göra. Kan sitta jätte länge på bilmattan och köra runt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0