skakis

Sett på kanottävling hela helgen, blev extremt sugen på paddla. Hoppas jag är lika sugen nästa sommar =) Blir det bra väder i veckan måste jag nog ut på en sväng !

Har kört mitt första pt pass med Jossan idag, har nog aldrig varit så slut.. Trodde jag spy i slutet så fick ligga och flåsa på golvet ett tag. Ska bli kul att köra med henne i några veckor nu, är mkt lättare att pressa sig till bristningsgränsen när nån står och peppar. Efter passet var jag extremt slut, låg i omklädningsrummet i 30min och bara stirrade i taken. Jossan kom in efter ett tag för att kolla att jag levde haha

Hann även med ett besök hos Jannike, fick gott fika och kikade på nya Me and I kollektionen (igen). Beställde en jätte fin grön tröja med ugglor åt honom.. Nellie kommer få jätte fina kläder (av hennes mamma såklart, inte av mig).

är fortfarande helt färdig i kroppen och skakar än. Blir en tidig kväll, tvätten får vänta tills imorgon.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0