Celsius

Den senaste tiden har jag förälskat mig i Celsius. Dricker oftast en sån före varje pass och känner verkligen hur mkt piggare jag blir.
Alla som känner mig väl vet att jag gillar kläder med tryck, ex sponsringstryck. En av mina favorit tröjor fick jag av pappa för några år sedan, han hade tryck: Sponsrad av pappa, på ryggen. Älskar den än idag!!
 
Idag fick jag äntligen ett efterlängtat paket på posten. 1st träningslinne med just Celsius loggan =)
En kanotist från södra sverige som inte kunde ha det, tur för mig, otur för henne. Så detta linne kommer användas flitigt!!
 
Körde Core + gym (rygg) idag innan jobbet. Var totalt död när jag var klar, tur jag hade god tid på mig. Låg på bänkarna i omklädningsrummet (typ aldrig nån mer än jag där på morgon) och slappade innan jag gjorde mig klar. När jag tillslut kom till jobbet stod de redo att servera mig frukost haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0