Vad är sömn?

Fy vilken natt, hoppas att nästa blir bättre.

Som vanligt vaknar han varannan timme, vilket gör att vi också gör det.
Men i natt kl 04 hörde vi ett annat ljud från hans säng, kikade dit och då sitter han och leker!!!!
Han var pigg och glad och skulle inte alls somna om. Efter drygt en timme somnar han tillslut om, minuten efter ringer Anders väckare och Alvin vaknar såklart.. Han fick gå upp och leka en stund och halv 7 somnade han om vid min sida.

Undra om han någonsin kommer sova en hel natt, känns inte som de...

Minns inte när han va såhär liten =/
Hur kan man glömma de?
Tur jag tog ca 500st bilder/vecka haha

Jag och Alvin åker till Umeå snart, trodde först inte jag skulle orka när de knappt blev nån sömn men vi hade ju packat allt redan så då måste vi ju åka. Kommer nog bli kul när vi kommer dit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0