En dag med massa skoj!

Man hinner med mycket när man stiger upp tidigt!

Alvin vaknade kl 6 och ville inte somna om så han lekte på sitt rum medan jag låg kvar i sängen och såg tv.
Kl 9 var vi på Skellefteå Bil och hämtade igen vår bil som varit på lagning. Nu har vi ny framruta.

Vi åkte direkt till Ekan, Alvin älskar verkligen att vara där!

Alvin och Oskar vill också spela gitarr

Höjdaren var dock rutschkanan!! (hur de nu stavas)
Spenderade den mesta tiden där.

Självklart somnade han DIREKT i bilen. Kanske inte så kontigt.

Min morfar och Astrid kom och uppvaktade lillen, bjöd dom på smörgåstårta


Vi har även hunnit med en sväng till lekparken med Emma.
Känner mig jätte nöjd med skorna jag köpte på tradera till Alvin.
15:- för ett par Kavat ! Han kan gå rätt bra i dom. Kouma skorna han fick när han fyllde år är lite stora än.


Men för att klara dagen behövs ju lite mat ocskå?
Han har varit rätt dålig på att äta men när han får äta själv är det mycket roligare!!


Blev direkt duschen för både gossen och stolen :P

Ikväll kommer mannen i huset hem =)
Jag ska även på hockey med pappa och hans jobb - jippiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0