blondiii

Om 2 veckor ska jag sitta hårmodell.
Min frisör (mammas kompis) behövde en modell till en ny blond färg, som hon trodde skulle passa mig.
Känns riktigt kul, måste ändå färga om det. Så hinner bli av med utväxten och få håret tillfixas innan oktobers roligheter.


Alvin sitter och läser min fitness magazin tidning haha, börja i tid?

Ställde mig förresten på vågen imorse, vilken besvikelse... 55kg !!!
7kg kvar till målvikten = 62kg...

Snart ska vi hälsa på Walter och Jannike, var typ 2mån sedan grabbarna busade senast.
Ska även hämta mamma på jobbet, hon ska sköta Alvin medan jag tränar.
Box står på dagens schema =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att nån strävar åt andra hållet:))

Tror nog att du kan äta lite bättre, tror du äter lite i underkant när Anders inte e hemma å lagar mat;))

2011-09-27 @ 21:41:38
Postat av: Hanna

Kul att sitta hårmodell! :))



Och verkligen kul att du vill upp och inte ner ;P

Mitt mål är att väga 52 :D Väger 62 nu, så du kan gärna ta lite av mig.. men antar att du vill ha muskler och inte fett ;)



Vägde 49 då jag tog studenten, då var jag nöjd! Men jag är ju betydligt kortare än dig.. Du borde ändå väga typ 60 kg :) Du är så sjukt smal! Lyllo dig ändå :D

2011-09-27 @ 22:30:00
URL: http://toookmama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Ida,ställ undand löparskorna och fram med chipsen! ;D

2011-09-30 @ 02:45:34
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0