Barnförsäkring

Vi har en barnförsäkring hos Länsförsäkringar. Fick höra på öppna förskolan idag om en flicka som legat inne en natt och att dom fick ersättning från försäkringsbolaget för det.

Alvin låg ju inne i maj, så rätt korkat att jag inte ringa in när vi kom hem! Men jag provade ringa och säga som det var idag istället, och de va inga problem =)
1500:- fick vi för det, så nu känns det värt att vi har en försäkring !
Självklart hoppas jag att vi slipper använda den något mer, vill ju att han ska vara frisk.

Har ju glömt att visa tältet som Alvin fick av oss när han fyllde år =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för tipset!Ella låg inne i Mars för hjärnskakning.. Hade väll inte en tanke då att anmäla det till TryggHansa! Så nu ringde jag och fick 1300!

2011-09-21 @ 08:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0