3 timmar

3 timmar har Alvin sovit i natt, förstår inte vad det är fö fel.
Är det jag som gör nåt fel? Han kanske inte är trygg med mig?
Känner mig iallafall som världens sämsta mamma!

Trots att han vägrar sov så är han den vanliga pigga och glada killen på dagarna, så det är ju skönt.

Ska på BVC senare idag, hoppas dom kan hjälpa mig med sömnproblemen. Gissar att dom säger som vanlig
- Det är ingen fara, det blir bättre med tiden.
Undra bara hur lång tid det ska ta? Han har sovit bra 1 natt i hela sitt liv ! Och då hade han över 40 graders feber..

Begär inte att han ska sova hela natten, är nöjd om han bara vaknar 4 ggr...

Hade varit rätt skönt om man var 2st och kunde hjälpas åt, men nu stiger jag upp oftast alla dagar utom 2.. om jag har tur...

Undra hur länge man orkar? Inte så lätt att bara ge upp heller, funkar ju som inte?

Han är söt i sin onepiece


Kommentarer
Postat av: elin

Självklart är det inte ditt fel! Nog tror jag att han är trygg med dej, du har ju varit själv med honom så han borde va tryggast me dej...

Sover han bättre när anders är hemma då??



ja BVC, galet....blir intressant att höra vad dom säger.

visst blir det bättre med tiden men du ska ju orka här och nu!

verkligen tur att han e så söt på dagarna=))

2011-09-22 @ 14:54:25
Postat av: Åsa

Klart att det inte är ditt fel! Han gör väl bort allt tjorv och trots nu. Blir säkert en riktig filbunke framöver.

2011-09-22 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0