Supersaturday

Klev upp tidigt idag (före kl7) för att delta i friskvårds träningsevent.
Det var värt de =)

6 timmars träning idag blev det, så imorgon blir det vila !
Detta har jag gjort:

Bodypump: Ett bra pass där man tränar igenom hela kroppen på en timme. Man använder sig utav en skivstång och de vikter som passar en själv.

Bodystep: Man tränar styrka, kondition och koordination. Mycket jobbigare och roligare än jag trodde. Svetten rann och man kände att passet gav effekt. Koordination är inte min starka sida så det här var ett kul pass att träna upp det.

Bodyattack: Intervall pass som främst tränar kondition men även styrka.
Jobbigt !!! Riktigt kul det med.

Sh´bam: Ett danspass. Inget för mig, men gjorde mitt bästa. (dom bakom mig fick sig nog ett gott skratt)
Vart lite roligare i slutet när man vågade slappna av lite mer.

Bodycombat: Ett svettigt pass som är insirerat av olika kampsporter.
Hade provat det tidigare och var inte alls imponerad, men idag gick det bättre och det var rätt kul !
Kommer verkligen prova det igen.

Bodybalance: Balans, uthållighet, rörlighet och styrka.
Ett väldigt lungt pass, inte min grej.. Liknar Yoga.


Undra hur många dagar jag kommer ha kännigar av denna träning !!! Mina ben är HELT sluta!


Kommentarer
Postat av: Anna

6h träning?!! men gudars hur orkade du det? Jag tränade tre pass och har varit helt slut ikväll :P Jag testade också Bodyattack idag.. det kommer jag aldrig göra om för usch så hemskt jobbigt :P Sådär högintensivt passar inte mig. Jag ångrar däremot att jag inte testade Sh'bam. Det såg ju urskoj ut!

2011-10-08 @ 23:51:02
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0