måndag förmiddag

Jag och lilleman har haft en bra förmiddag.
Vi har tvättat 3 tvättar. Alvin är så rolig, han tar ut ett plagg från tvättmaskinen ger det till mig och säger:
- Ack ack (tack tack)

Vi har även hunnit leka lite i hans rum och plockat undan lite leksaker.
Nu sussar han ute i vagnen och jag ska lägga mig i soffan och inte göra ett skit ! =)

Kl 15 ska jag på gymmet och få en introduktion och ett träningsschema !
Kommer bli kul.
Gossen ska vara och busa med faster Kicki medans.


I veckan ska jag få håret fixar =) Ska bli kul, det behövs verkligen..

Tror jag håller på att bli sjuk, inte bra...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack :D det är en hyres eftersom att vi inte ska bo här allt för länge :)

2011-10-10 @ 21:26:34
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0