en dag för mig själv

Idag har jag varit själv, hela dagen.
Jätte skönt, rensa lite tankar och bara tänka på mig!

Började dagen med att sitta färgmodell, alltså hårfärg :P
Självklart fortfarande blong, men ingen utväxt. Känns mig nöjd, imorgon ska det klippas.

Efter färgningen hann jag kika på stan en stund med lillebror innan jag gick vidare till friskvårds.
Körde gymprogrammet jag fått, tar ca 1 timme. 40min Core efter de, lär kännas imorgon.

Och som vanligt är det fotokurs på torsdagkvällarna.
Sista gången nästa gång =/
Skulle vilja gå en fortsättningskurs, men vet inte om det finns..

Lite bilder från kursen (obeskärda, så inte så fina)




Tycker den här blev finast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0