vill ha min iphone nuuuu

Sara och Oskar skulle till Ekan imorse så vi hakade på =D
Efter 3 timmar var Alvin rätt slut, han somnade innan vi hade kört förbi badet !!!

Nu är Anders hemma (för en stund i alla fall), han har jobbar mån-fre den här veckan och ikväll ska han vara med sina kompisar.. Börjar bli lite ensamt på kvällarna... Är som svårt att fara någonstans också, om Alvin somnar i bilen och vaknar när jag lyfter han till huset så kan han vara vaken i flera timmar..

Kommun skulle även meddela om förskoleplats idag, de har några timmar på sig att ringa... Tror inte att dom kommer höra av sig tyvärr.

Däremot har phonehouse hört av sig och min telefon går på försäkringen, skönt!!!
Hoppas det inte dröjer allt för länge bara. Känner mig handikappad utan den :P

Oskar och Alvin i somras, på badstranden


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy tusan så tråkigt att du är ensam så mycket!! jag fattar inte hur du klarar av det Ida :/ Jag skulle bli jätte arg om Emil skulle åka bort varje fredag, speciellt om han varit borta en hel vecka... Både för att jag vill träffa han, men också för att jag vill att Ruben ska träffa han!!



Du gör det bra. JAg tycker du är för snäll :)

Någon kväll i månaden är väl kanske okej att man gör något, antingen själv eller tillsammans! Men VARJE FREDAG ? :(( Neej...



Kram på dig!! Nästa fredag kommer vi och hälsar på! :D Om ni vill? :P

2011-11-25 @ 23:46:05
Postat av: Sara

Jag håller med Hanna! Du borde inte måsta vara ensam så mycket kära vän!

2011-11-27 @ 16:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0