Torsdag 2011-11-10

Alvin vaknade feberfri !! Han fick lite feber på eftermiddagen men har överlag varit rätt pigg.
Dock inte ätit nåt, fick i han lite nyponsoppa nu på kvällen.

Jag och Alvin har pratat på skype med faster Kicki =)
Känns som dte var JÄTTE längesedan vi träffade, men vi kom fram till att det bara var 2,5 vecka.
Vi kommer snart och hälsa på ;)

Medan Anders och Alvin åkte till farmor och farfar en stund, själv åkte jag till gymmet.
Kondition stod på dagens schema. Sjukt tråkigt men är nöjd över min insats !
Blev intervaller på löpbandet.

Innan läggdax hann vi hälsa på tjejerna på Koppar, vi måste kanske åka dit nästa vecka igen !

Vi saknar dig kicki <3


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag saknar er! Stora kramar från faster

2011-11-11 @ 15:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0