Nås enbart hemma eller på facebook !

Ska lämna in min telefon idag, den funkar ej...Så just nu är jag helt utan!
SKa förbi jobbet och kolla om det finns kvar en simkorts adapter. Eftersom Iphone 4 har ett litet
sim-kort så kan jag inte sätta in dte i nån annan telefon =/
Jag hoppas de löser sig, annars skaffar jag ett extra nummer!

Ska även förbi Svensk Cater och lämna en domkraft till Danne, Stadium och hämta pappas sena farsdags present som äntligen har kommit, Ska även kika om lite julklappar..
Mamma och pappas present är klar även Anders.. Har alltså bara kvar till Alvin (vilket är super lätt), Lisse (vet vad jag ska köpa) och Petter...Petter du får gärna skicka en önskelista ! :D

Älskar julen :D


Kommentarer
Postat av: kicki

Vilka fina julbilder på Alvin!

Puss och kram från faster

2011-11-21 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0