farsdag

Det finns så sjukt mycket som jag skulle kunna tänka mig att köpa, tänk om mna fick vinna lite pengar.

Var i alla fall på stan med mor och son idag, det skulle bli en snabbsväng men slutade med typ 5 timmar?!
Jag var t.om less när vi for, de händer inte ofta.
Såå vad köpte in idag då? Joo detta:
- Blåa jeans
- Svart spetslinne
- Farsdags present
- Kläder till Alvin.

Alvin fick även lite kläder av momme, b.la en svin söt "onepiece".

Alvins farsdagspresent till sin pappa blev rätt bra, hoppas jag.
Inte lätt för en 1åring att köpa en present ;)

Lill Alvin och pappa Anders


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är det för ngt? Är det samma som "cellförändringar" ?? Inte kul!!! Nej vi ska väl ändå hoppas att du slipper det!!



KRAM

2011-11-11 @ 22:24:34
URL: http://toookmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0