bara halva dagen än!

Vissa dagar hinner man så sjukt mycket!
Idag är det en sån dag..

Först börjar vi med sovmorgon :D kl 9 vaknade Alvin !!!
Natten var ändå helt okej, inte vaken lika mycket som natten innan.

Direkt efter frukost mötte vi upp Jannike och Walter på Leos, barnen sprang runt och båda var rätt trötta när vi började klä på dom ytterkläderna.
Hade möte i stan, och Alvin sov i vagnen hela tiden.

Sen jag kom hem har jag hunnit med massa samtal;
- Försäkringskassan (är numera inte mammaledig utan har gått tillbaka till arbetet. Men är arbetsbefriad under hela uppsägningstiden så jag kommer ändå vara hemma)
-Skellefte kommun Skulle höra hur det går med förskoleplats. Ska på ett arbetsmöte på mitt nya jobb på fredag så dom vill veta när jag kan börja. Vore ju skönt att veta att Alvin har någonstans att vara på dagarna :P
Har även kikat vad det finns för förskolor i stan om det skulle vara helt fullt här i Ursviken.
-Phonehouse Min iphone har lagt av, eller knappen funkar inte! Och försäkringden räckte i 10 dagar till! snacka om tur =) Dock kommer de kännas konstigt att bli utan!!

I afton väntas spinning, dax att börja förbättra konditionen!
Tog lite bilder från Leos men har inte flyttat över de än.. så de kommer väl ikväll..
Ska förövrigt på Leos på Torsdag också haha, men Alvin gillar det och det är ju viktigast
image description
Pappa och Alvin spikar (igår)


Kommentarer
Postat av: Liv

Vad spännande, vad är det för nytt jobb?

2011-11-15 @ 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0