äntligen är träningen igång

Riktigt jobbigt pass idag, känns att man varit borta i 2 veckor från träning.
Men kul var det =) Och är inte alls lika trött som jag varit hela dagen.

Alvin var vaken när jag kom hem, dock var han super trött !!!
Han somnade med farfar medans jag duschade =)

Anders har beställt en klänning (!?) till mig, en super slimmad :P
Får se om jag ska våga ha den på hans firmafest.
Känns lite kul med lite nya kläder, och framförallt helt ny stil. Aldrig haft tighta kläder...

Kanske lägger upp en bild sen, om de är nån som vill se klänningen?!

Tusen tack Lisse och Krobbe för skötningen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG VILL SE KLÄNNINGEN!!! Hur kul som helst att se dig i något tajt ;)

2011-11-28 @ 21:25:28
Postat av: Emma L

Ja visst blir man imponerad av allas idéer! :) Ja ska bli så kul att du kommer!!

Och självklart vill jag se klänningen ;)

2011-11-28 @ 22:14:05
Postat av: Elin

What!!!!

Har Anders beställt den? Bild tack!!!:)

2011-11-28 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0