2011-11-24

Eftersom min telefon är på lagning så blir de lite bilder att blogga med.
Har tagit några med kameran men har kvar den i bilen....

Direkt på morgon for vi till Ekan, efter massa bus och lunch så slocknade han i bilen.
Besökte Elin idag med :P Börjar som bli stammis där !!! Idag kom även Hanna och Ruben.
Alvin sov nästan hela tiden vi var där.
Som vanligt bjöds de på asgott fika!!!!!!!!!!!!!!!! tänk om jag kunde göra så gott fika, skulle bli farligt :P

Jag, Alvin, Elin och Nellie åkte till barnens hus på eftrmiddagen. Hittade julklappen Alvin ska få av mig =)
Han kommer inte få små mycket av oss, han får ju grejer lite då och då..
På barnenshus pratade jag typ i telefon hela tiden?!
Ett mycket mysko och obehagligt samtal, berättar mer om det nån annan dag..

julafton i fjol


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var kul att ses idag ! :)

& ja, Elin bakar alltid gott fika!!!

Fusk.



Det lät riktigt tråkigt det där samtalet... inte kul att få obehagliga samtal.. :((

2011-11-24 @ 22:23:12
URL: http://toookmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0