2011-11-22

Alvin har blivit så duktig på nätterna nu, vilken lyx för de föräldrar som har haft det såhär typ sen dom föddes !!

Mamma var ledig idag så vi tog en morgonprommis dit, fikade lite och Alvin busade med kundvagnen.
Efter ett tag mötte vi upp Elin och Nellie i lekparken. Var inte super lätt för Alvin att gå när det var så ojämt, men han kämpade på =)

När vi gick hem somnade han direkt och jag fick väcka han efter 3 timmar !
Har totalstädat huset!!!! Känns skönt att lägga sig när det är såhär rent =D
Mamma kom även hit och julpysslade, blev super fint.

Hade även första kurstillfället på fortsättningskursen ikväll (foto), teori i 3 timmar. Kunde de mesta =)
Nästa gång ska vi vara i en studio. Medan jag var på kursen busade Alvin med mormor och morfar. Skulle vara så skönt att komma hem till en sovande son, men icket !! 21.30 och han var vaken (glad och sprallig som vanligt)
Han somnade nästan direkt jag la han :P

Nu måste jag försöka somna, har ställt väckaren på 7:15 !
Pappa bjussar nämligen mig och Alvin på stigs frukost imorn =)


Efter en sväng på jobbet ska vi bada imorgon. Gratis bad ;)
(är bad med öppna förskolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0