UNDERBAR DAG !!

Har haft en grym dag!!!
Började med att jag och Alvin tog en morgon prommis (kl10) till mamma och pappa. Blev bjudna på frukost =)
Anders fick sovmorgon (eftersom han fick sovmorgon fick jag välja vad jag ville ha = ryggmassage)

När vi gick hem somnade Alvin som en klubbad i vagnen. Han sov i 3 timmar!
Och vad gjorde jag under dessa timmar?!
STEKTE I SOLEN

Blev även lunch ute på altanen

Gott gott, man har tur att ha en sån bra kock tilll sambo :D

Nu på eftermiddagen har jag sprungit ca 5km !
Anders har spelar inlineshockey med några aik grabbar.

Nu sover lillen, Anders har åkt till sina päron en snabbis och jag ser på Big Brother


Kommentarer
Postat av: elin

Ska ni bada nått på edda i veckan?=)

2011-05-22 @ 21:22:52
Postat av: elin

Hemskt gärna, vilken tid??

2011-05-23 @ 08:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0