några bilder

Sjukt varmt idag, inte ett moln på himlen.
Här kommer några bilder








Kommentarer
Postat av: Hanna

FY FASIKEN SÅ VÄLTRÄNAD DIN MAGE ÄR!

Inte lite avis jag blir :P



Syns ju inte ens att du fått barn :D Ge mig dina tips! :P

2011-05-31 @ 17:36:35
URL: http://toookmama.blogg.se/
Postat av: Erika Skogly

Det ser underbart härligt ut. Avis! Njut av livet!

2011-05-31 @ 21:14:17
URL: http://smaskelismaskens.blogspot.com
Postat av: Anna kuse

Ser grymt mysigt ut! Kul att få lite semesterbilder! Nu är vädert fint här hemma också så vi kan njuta på båda håll. Hälsa the familia...

2011-06-01 @ 08:57:21
Postat av: Hanna

Ja, box var verkligen skit roligt. Jag har ju tränat thaiboxning förut, så det påminde lite om det. Jobbigt, men roligt och framförallt skönt efteråt! :)



Jag ska väl försöka träna 3 ggr/vecka. Sedan jogga 2ggr/vecka och 1 promenad varje dag. Men det har blivit att jag bara tränat 2 ggr/vecka nu .. Sen har jag lyckats bli dunderförkyld så måste vänta tills förkylningen är borta. Har ansträngningsastma som blir värre ifall jag tränar då jag är förkyld. :)



Haha, jag som håller mig borta från skräpmat,godis och chips och ändå händer det ingenting :P Men tror du var ganska smal innan du blev gravid också så du har det nog mer naturligt :D Jag har alltid varit smal tills efter studenten då gick det utför :((



Men hoppas komma tillbak till min kropp och mitt jag innan nästa sommar! Då är det 52 kg som ska stå på vågen och BARA muskler ;)

2011-06-02 @ 09:22:37
URL: http://toookmama.blogg.se/
Postat av: Elin

Välkommen hem!!

Du vad är skillnaden på tallbacken och enebacken?

Kan jag ha dom som alt 1&2?:)

2011-06-03 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0