lång dag

Fullt upp idag!

9.15 hade vi tid på barn. Allt gick bra och nu har vi löpande recept på astma medicin åt han.
Efter det gick vi på stan, hämtade ett paket i hamn och tog en powernap.
När vi vaknade hade Anders kommit hem !
Jag brukar ju vakna av alllt, blev lite chockad när han låg bredvid oss i sängen haha

Alvin var hemma hos Emma och busade efter middagen. Jag tränade och Anders hämtade grus.
Tack Emma !!

Anders har hunnit klippa sig, hos Stina.
Tack Stina !! (Anders blev jätte nöjd, de har du verkligen inte gjort för sista gången)

Nu på kvällenskvisten har jag packat om resväskorna. Hade all Alvins mat i en väska (samma väska där all solkräm/hygienartiklar var = jätte tung)

Så nu är vi redo !!!!
Imorgon vid den här tiden sitter vi förhoppningsvis på planet :D


Kommentarer
Postat av: Nina mé o

Ha så kul! :) Och lycka till!

2011-05-27 @ 11:25:26
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: elin

Åhh..köp åt mej me!!!=D



Lycka till nu, hoppas resan går bra för lillen.

Vill helst inte s enågra kort på bloggen när du kommer hem ;)

Usch vad jag vill iväg.

Tror jag ska deala till mej en veckas semester mot en jaktvecka kanske. Vore dock väldigt mysigt att åka med lilla familjen iofs.



Ses när ni kommer hem!! Ska smörja in mej med brun utan sol första bara.

Kraaaam

2011-05-27 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0