8mån redan

Dagen i punkter;

* Tränade mamma-core på morgonen. Nu är det 2 dagars träningsvila
*8 mån kontroll på lillen. 9,5kg och 73cm
*Besök på Lakkapää, Alvin fick ett mjukisdjur av en som var utklädd till hund?
Han var lite skeptisk men tog emot den efter ett tag.


Igår köpte jag ett linne och 2st t-shirtar. Provade nyss, blev succe!
Måste nog köpa fler i andra färger :D
Kommer ett smakprov på linnet (inte så snyggt med vanlig bh, jag vet)


Strax kommer mammi och pappi hit, de ska vara hemma hos oss när vi är på bio.
Lillkorven ska strax lägga sig (men som vanligt kommer han bli jätte pigg just när det är läggdax)

Imorgon ska vi troligtvis på Ekan, premiär för Anders. Ekan är, för er som inte vet dte, en öppen förskola i hamn.
Sen på kvällen ska jag festa!?! Eller jag ska dit, har inte bestämt mig om jag ska dricka..
Ska bli kul att träffa alla :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skit snyggt linne, vart har du köpt det!? :P



Fan vad smal du är, inte behöver du träna ;D Din mage kan inte ha varit så stor då Alvin låg där inne :)) hihi

2011-05-06 @ 13:18:56
URL: http://toookmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0