mage

Stations Core idag, pressat mage lite extra. Har tyvärr ingen träningsvärk från gårdagen.
Medan jag tränar inför beach 2011 så tränar lillen på att sitta ;)
Han har blivit väldigt duktig, men ibland kan han falla.. Mormor tog på han en tyg-hjälm som jag hade när jag var i hans ålder

HM katalogen kom idag, lycka !
Hinner aldrig prova kläder till mig själv längre, väldigt bökit när man har en vagn med sig.
Så måste kanske beställa hem lite... :P

Den här dressen stickade Maj till mig när jag var en liten bebis. Den går i arv till gossen.


Ikväll är det semi AIK-Luleå, ojoj så spännande de kommer bli
Tror AIK går till final, vore grymt.
Jag skulle vilja se en match på plats, men vi får se hur det blir.
Alvins matchtröja hänger på stolen, den åker på till matchstart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0