inte mycket tid hemma

Vi har inte varit hemma sen kl 10 imorse, därav ingen uppdatering.. Men såhär har dagen sett ut;
* Åkte till Karin och Markus som var hos hans föräldrar.
Fick lunch där, värsta lyx =)
Efter besöket där så körde vi direkt till stan, jag köpte skorna som jag hade kollat på igår =)
Hittade även ett till par skor och lite kläder, ska nog köpa det när föräldrapenningen kommer!
Middag åt vi hos min mamma och pappa, även Britta, Dan och Maj var hos dom.
Alvin har fått prova sina villervalla shorts, dom var lite för stora så de kommer nog passa utmärkt!
Igår spanade han in hockeyn
Han sitter gärna och leker en stund själv..
I morgon är det match igen, en väldigt viktig. Ska se den hemma!
Kanske bli en sväng iväg på badet under dagen så mina lortiga pojkar blir rena :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0