skatteåterbäringen

Åsa skötte Alvin idag medan jag var på intrvju, kom in på utbildningen :D

När jag lix var i stan passade jag på att snabb-shoppa lite. Skatteåterbäringen kom ju idag så då måste man ju passa på :P
Blev ett par Nike tight och ett linne till träningen.
Även 2st vanliga linnen och en klänning?! Ofta jag skulle köpa en klänning haha..

Blir att inviga träningskläderna imorgon när pump/cykel står på schemat :D

Detta har jag sen tidigare, köpte ett likadant fast svart :)
Ville ha ett lila men fanns bara i stora storlekar kvar..


Kommentarer
Postat av: Emma L

Vad är det för utbildning? :)

2011-06-08 @ 22:04:17
Postat av: Emma L

Vad är det för utbildning? :)

2011-06-08 @ 22:05:22
Postat av: Pia

Hej!

Bra blogg vill jag bara börja med att säga sen undrar jag vilken utbildning det är du kommit in på?? ska du plugga heltid eller är det bara en kurs? Hur fungerar det med att din sambo är borta och jobbar så mycket?? känner du att du får tid till att göra allt som du vill?? du är ändå fortfarande väldigt ung :)

2011-06-10 @ 16:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0