fredag kväll

Orkar inte hämta kameran och föra över bilder från idag..

Fick sjukt god lunch hos Hanna, den ska jag absolut laga nån dag =)

Ikväll har även mor och far kommit hem från Turkland, skönt att ha gamlingarna hemma!!



Helgens planer
Lördag: Pump, studentmiddag, inflyttningsfest
Söndag: SOVMORGON, Core

På Måndag börjar jag jobba, blir att köra kondition före jobbet. Börjar 9.30 så de är ju som lungt!
Känns inge kul att träna efter, då vill jag hem till famlijen.
Ska nog prova att cykla hem någon dag


Kommentarer
Postat av: elin

Lilla gumman man ska inte träna varje dag!=0

Vill inte bli orolig att du ska bli träningsanorektiker=//



Tror du, va inte den från 9kg?

Hade tänkt börja med den så fort hon sitter helt själv, hon lutar ju som lite fortfarande=D



JAAAAA det tycker jag att ni ska!!=)

2011-06-11 @ 08:42:03
Postat av: elin

hehe, ska du laga mat;)

2011-06-11 @ 08:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0