Fråga/svar

FRÅGA: 
Postat av: Pia

Hej!
Bra blogg vill jag bara börja med att säga sen undrar jag vilken utbildning det är du kommit in på?? ska du plugga heltid eller är det bara en kurs? Hur fungerar det med att din sambo är borta och jobbar så mycket?? känner du att du får tid till att göra allt som du vill?? du är ändå fortfarande väldigt ung :)

SVAR:
Tack så mycket!
Jag har kommit en på en kvällsutbildning där man blir pass-ledare (på gym). Den är som sagt på kvällen, och man bestämmer själv i vilken takt man vill göra det. Siktar på 1-2 kvällar/vecka och då kommer jag vara klar runt jul. Så det är ingen stor utbildning.
En stor fördel är att det blir ju träning när man är där, så då behöver jag inte träna lika mycket andra kvällar.
Anders kommer vara hemma nu i 3månader så det känns underbart, men det har gått rätt bra fast han har varit borta. Man kan faktiskt ta med sig sitt barn på mer än vad man tror =)
Sen har Alvin en fantastisk mormor/morfar & farmor/farfar som alltid ställer upp!
Jag tycker jag hinner med allt jag vill, man prioriterar bort många saker när man fått barn som man inte längre tycker är så intressant.

Hoppas du fått svar på dina frågor
/ Ida


Kommentarer
Postat av: elin

Så bra då=))

Kan tänka mej att det är rätt svårt från början, de e inge kul men man måste typ fara några ggr tills man kan alla stegen.



Ja gud ja, massa promenader å massa svettiga pass! Ska bygga upp kanonkondis å starka armar!

Vill bygga mer muskle rpå överkroppen.

Sen har rumpan typ blivit "gammal" ?=0...har aldrig behövt träna den förr men nu verkar naturen göra sitt så man får nog börja kämpa lite mer;)



Du e ju fortfarande ung å snygg, annat me gamtanten här..mohahah

2011-06-10 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0