Söndagar är underbart på sommaren

Börjar bli tradition att åka på loppis varje Söndag förmiddag. En bra tradition tycker jag.
Idag gick jag därifrån utan nån shopping, inte direkt vanligt!!

Brukar mest köpa saker till Alvin, leksaker är så sjukt dyrt om man ska köpa det nytt.

Jag, Anders, Alvin och mamma åkte även förbi Barnens Hus för att kolla in lite 1års presenter.. Drygt 6 veckor kvar tills första barnkalaset här hemma. Lite svårt med presenter, han är ju typ för liten för att förstå.

Ett aktivitetsbord tror jag han skulle tycka vara kul, han vill ju hellst stå upp

Tur det är några veckor kvar, så vi hinner väl fundera lite mer vad han skulle behöva.

Vi hann även med en snabbsväng på Lindex och fick syn på denna underbara dress


Den fick självklart följa med hem :P
Köpte även en väska till mig själv, har tittat på den några gånger tidigare så idag var dte dax

Strax åker jag och Alvin till Flottgrundet (Lundbergs stuga) och stannar där tills på Tisdag. Anders kommer dit imorgon.


Kommentarer
Postat av: elin

haha vad roligt, köpte den till Nellie igår!!!

Va så jävla arg att det hela tiden kommer till killar, fanns ju en marinblå randig i våras men inget på tjejsidan så nu får hon ha den ändå...va ju lila kanter så inte såå killig=))

2011-07-26 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0