torsdag

Igår var vi och åt på lilla Kina, jag år spagetti carbonara och Anders tog grillspett med pommes.
Det gick så snabbt att få maten så vi åkte till pennstigen och vilade en stund innan bion.
Anders hade valt film, Tron Legacy 3D. Den var väl inte direkt den bästa jag sett, men nästa gång vi ska på bio så är det min tur att välja :) Då ska vi äta på Kriti före (julklapp från Karin & Markus).
Alvin var hos mormor och morfar igår och när vi skulle hämta han sov han som en stock. Kändes inte bra att väcka han när det va så sent. (klockan var 23,45). Vi lindade in han i Petters täcke och sen bar jag han till bilen i enbart täcke :P
Han vaknade aldrig och fortsatte sova i täcket när vi kom hem, gulleplutten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha så söt! :)

2011-01-07 @ 16:57:40
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0