storstädning

Ja som rubriken lyder så är det storstädning som gäller idag.
Har hunnit med 3st sovrum, vardagsrummet och stora toan.
* Dammsuga
*Skura
*Dammtorka
Nu har Anders gjort lunch, så det blir lite paus från städandet.
Har köket, hallen och lilla toan kvar. Men de kommer nog gå rätt snabbt.

Däremot är jullådan borta?!
La ner allt i den som jag tog bort inför julen.. väldigt skumt..

Jag hoppas att Anders hinner slipa och måla om Alvins tripp-trapp stol. Den är träfärgad nu, men ska bli svart. Så den passar in bättre med våra stolar.


Alvin och hans mormor..


Julgarnen är bortplockad

Behöver jullådan!!

Rätt skönt att plocka bort julen. Det är en väldigt mysig tid men nu är det dax att blicka framåt.

Om 22 dagar fyller jag år =)
Anders har redan bokat bort på Allstar. Vi ska se Skellefteå - Luleå där och käka god mat. Fast det är 2 dagar tidigare, men Anders är inte hemma när jag fyller år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0