snart sommar?

Så var sommar planerad, anders kommer vara pappa ledig 4 veckor före och efter semestern.
Jag kommer jobba v.24 + 25, semester v26 och sen jobba v27.
Anders har semester 28-31 så då har jag mamma ledigt.
Efter hans semster så jobbar jag 2v, ledig en och jobbar den sista.
Känns bra, då har vi ändå 6 veckor helt ledigt. Och när jag jobbar så är jag ju ändå hemma på kvällarna =)
Alvin har varit världens snällaste idag, bara för att jag gnällde lite tidigare :P
La han i vagnen, han jollrade och lekte med sina egna händer.. Och efter ca 15min sov han !! =)
Gulleplutten

Kommentarer
Postat av: carina

Wow, vad bra ni planerat. Värdefulltid tillsammans och för Anders själv med Alvin med. Vi planerade ikväll med efter Anders ringt och meddelat Nicke hans ledighet... Men vi får nöja oss med 7v tillsammans från midsommar till mitten av aug. Nicke hade 10v förra året och jag 8.... Skönt planera, nu längtar man redan...=)

2011-01-11 @ 22:05:58
Postat av: Carina

Wow, vad bra ni planerat. Värdefulltid tillsammans och för Anders själv med Alvin med. Vi planerade ikväll med efter Anders ringt och meddelat Nicke hans ledighet... Men vi får nöja oss med 7v tillsammans från midsommar till mitten av aug. Nicke hade 10v förra året och jag 8.... Skönt planera, nu längtar man redan...=)

2011-01-11 @ 22:06:51
Postat av: Anna

Härligt att ha så mycket ledigt tillsammans! Jag ångrar att jag jobbade förra sommaren överhuvudtaget.. var bara kaos men en massa övertid och hann knappt träffa familjen på kvällarna. Vi hade bara tre (utspridda) veckor tillsammans..alldeles för lite! Ska bli ändring på det denna sommar!

2011-01-12 @ 00:08:12
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0