fullt schema

Som vanligt så är Söndagarna välplanerade.
Dagen började med att se J20 på arenan. Direkt efter matchen var det dax för babysim.
Det gick riktigt bra idag med, trots att Alvin fick några "kallsupar". Eller "varmsupar" kanske man ska säga, det är ju 34 grader!!! Är synd att man inte får fota under simmet, men på Onsdag när vi ska bada med Öppna förskolan ska jag ta med kameran.
Har även hunnit med att åka skriller på torsplan, grymt skoj!
Nu har jag och mamma städat, eller mamma har nog städat mer än mig :P
Märkt att hon är van att städa, går lite snabbare för henne än för mig haha..
Anders har satt upp nya tavlan
Köpt på EM i Piteå. Grymt snygg..
tjockisen :P

Kommentarer
Postat av: Emma L

Mycket snygg tavla!! Tänkte försöka hitta nån jag kan ha i mitt "vardagsrum":)

2011-01-30 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0