födelsedag...nästan

Satt aldrig vid datorn igår så därför blev det aldrig nått inlägg.
Hela dagen var planerad och allt blev som det var tänkt =)
Igår;
När jag vaknade runt 11-tiden så låg Anders och Alvin framför tv;n och såg film. Jag blev uppvaktad på sängen med att paket från grabbarna (vi firade min födelsedag igår, Anders är inte hemma på Måndag) Min älskling hade köpt ett par cheap monday jeans och en tröja från t-shirt store ! :D  Grymt snyggt!
Han hade har även beställt en OnePiece åt mig =)
Den kommer nog på måndag, hoppas jag
På kvällen blev båda jag och mamma bjudna på Allstar !!!! Super god mat, bra sällskap. Kanon kväll alltså.
Hur ska jag toppa det här när Anders fyller år?! Kommer bli väldigt svårt.
TACK ÄLSKLING FÖR EN UNDERBAR DAG!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow vilken sambo du har :) Onepiece är ju svincoola! Fast kanske inte på mig :P

2011-01-23 @ 17:31:35
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0