födelsedag

Nu är snart min födelsedag slut, den har varit mycket bra =)
Självklart hade den varit ännu bättre om min älskade sambo hade varit hemma <3
Fått många fina paket idag;
Från mamma, pappa & Petter: Pengar, presentkort på waynes, stickade vantar, sockar, presentkort på en klippning, necessär med hygienartiklar !
Britta och Dan; 2st filtar och städartiklar
Morfar och Astrid; Koppar med fat
Svärmor och svärfar; Pengar och en blom-uppsättning
Mamma fick sin present från mig och Petter idag också (hon fyller imorgon). Vi har bokat en resa till sthlm nästa helg ! Hon blev väldigt överraskad och glad!
Jag ska också följa med till huvudstaden, längtar att shoppa!!

Kommentarer
Postat av: Hellan

Grattis grattis kära kusin!! Hoppas dagen varit lovely :)



Btw.. GUD så lika ni är på kortet !!! Har alltid sett så mycket Kerra i dig Ida men nu jädrar ser man ju bara monkan :)



Känner även igen min skomakartumme som ju verkar komma från Anderssonarna då ;)



Grattiskram

2011-01-24 @ 23:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0