snart sthlm

Igår var jag och Alvin på Örjan och badade på morgon. Det gick bra, han plaskade med händerna i vatten hela tiden.
Hade laddat den vattentäta kameran, men självklart så glömde jag den hemma :(
Efter badet skulle vi egentligen fika på kopparstark men jag började må så dåligt så vi åkte hem. Sen låg jag i soffan/sängen typ hela dagen.
Min OnePiece kom igår <3
Underbart skön, kommer nog att bo i den haha
Idag ska jag klippa mig, då ska Alvin vara med Emma på skolan =)
Ska även köpa färg så Åsa ska färga mitt hår i eftermiddag. Men innan allt detta måste jag oacka!
Jag och mamma åker ju till sthlm imorn !!! Tiden får verkligen snabbt.
Vi ska börja med lite shopping och sen checkar vi in på Hotell Bodare.

Kommentarer
Postat av: Sara F

Vill se bilder både på den nya frisyren och på dig i din onepiece!! :)

2011-02-03 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0