napp problem

Har ju lovat att lägga in en bild på mig och min OnePiece :P
Så här kommer den !

Den är underbart härligt..

Natten har inte varit den bästa, Alvin har vaknat massor av gånger. Han var inte hungrig utan ville nog bara suga litegrann, men eftersom han inte tar napp så är det inte så lätt !! han vill gärna suga på mitt finger, men det vill jag inte lära han.. suck... Håller nu på att koka upp alla nappar vi köpt hittills för att prova dom igen

Det är iskallt ute, tur jag har lärt mig att elda =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa köpa likadana som den ljusblåa och den gröna till höger i bilden fast köp dom som är gjorda av silikon och inte latex, tydligen kan latex ge någon konstig smak som inte alla bebisar gillar.

2011-02-10 @ 12:15:53
Postat av: Hanna

Precis. De till höger, den blåa och den gröna är de enda napparna Ruben gillar. Han gillar inte runda nappar och inte platta. Han tar dom platta men han vill hellre ha dom andra :) Däremot tar han inte SILIKON utan tar bara de som är gjorda av latex! Hans kusin är tvärtom, vill bara ha i silikon :P Så prova dig fram.

2011-02-10 @ 12:29:58
URL: http://toookmama.blogg.se/
Postat av: Magda

Theodor använder MAMs 0-6 månader, både silikon och katex!

2011-02-10 @ 22:04:01
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Testa att köpa snuttefilt (Diinglisar), funkade för Molly, hon suger på elefant snabelen.

2011-02-17 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0