Umeå

Grabbarna åkte iväg före kl 9 för att lämna in bilen på rep.
De skulle stanna i stan för en grabbdag. Först Leos och sen prommis in till stan.
Vi hade tänkt bada på morgonen men det körde ihop sig när bilen (som vanligt) ska in till verkstaden...

Så nu sitter jag hemma helt själv, det blåser så mycket så man tror att huset ska falla i bitar.
Måste packa och göra mig klar innan jag tar bussen till stan, sen vidare till Umeå och Emma :D
Ska bli kul, längtar i massor ! !
Bussresan blir nog inte lika kul, när min iphone är på lagning så kan jag ju inte surfa :P
i-lands problem.....
Ska nog köpa en tidning som jag kan läsa, hoppas jag slipper bli åksjuk.
Eller passa på att sova en stund?! Ja vi ser väl..

Jag, Emma och Sabina - från i somras
(självklart var Alvin med men han fick stanna i vagnen)

Helgens planer;

Fredag- Umeå
Lördag- Umeå och hemresa
Söndag - Nellie har kalas (om hon är frisk) och Skyltsöndag

Nästa vecka jobbar Anders bara mån + Tis, eftersom jag ska till lassa på Onsdag och inte vet hur jag kommer må efter så ska han vara hemma med oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0