jobb och stan!

Experts mellandagsrea och Elons rea är verkligen olika :P
Expert var ju galen, de strömmade bara in folk. På Elon var den lung och skön :)
Rätt mycket folk och de flesta handlade. Men aldrig så mycket så det blev kaos!

Efter några timmars jobb tog jag en promenad ner till centrum, träffade upp min kära vän Sara :D
Efter massa snack och lite kikande i affärer kom pojkarna och hämtade mig.
Vi gick in en snabbis på Team, behövde skor att jobba i.
Så köpte dessa:

Kommer bli kanon att jobba i dom, har haft så sjukt ont i fötterna när jag kommit hem från jobbet.

Imorgon har jag en "EGO" dag.
Först träning: Core + spinning
Sen kommer 4st tjejkompisar från gymnasiet hit. Blir lite fika och julklappsleken :)
På kvällen ska jag spela match - rullstolsinnebandy



Kommentarer
Postat av: Jennifer Lindgren

Imorgon blir det nog en dag på Leos för mig och Liam :) Vi kanske syns*? :)

2011-12-28 @ 11:47:27
URL: http://jenniferlindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0