2011-12-20

Nu är alla klapparna köpta och inslagna :)
Är grymt nöjd med julklappen som jag köpte till Anders idag (tack för hjälpen mamma)

Fikat på brinken (första gången jag var där) med Lisse, Karin, Gunnel, Anders och Alvin.
Väldigt gott :)

Medan Anders har stått ute och grillat har jag plockat undan här hemma och dammsugit.
Får se om skurningen blir ikväll eller imorn.
På tal om imorn - Alvin ska till frisören för första gången i sitt liv :P
Får se om det kommer gå..


Nu väntas grillad fläskfilé och potatisgratäng, helt vanlig Tisdagsmiddag?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkligen inte vanlig tisdagsmiddag :P



Gott med fika!!



Lycka till med frisören ;) Det kan nog gå lite som det vill... haha. De säger att man ska gå innan de fyller 1 år så de hinner vänja sig. Men ska hålla tummarna! :D



Skönt med att alla julklappar är köpta, det känns så bra! Vad köpte du till Anders? ;) Nyfiken!!

2011-12-20 @ 19:20:07
URL: http://toookmama.blogg.se/
Postat av: Mamma och mormor

Tusen tack för idag och vilken middag man blev bjuden på !!!!

2011-12-20 @ 20:06:00
Postat av: Mamma och mormor

Tusen tusen tack för en kanon middag !!!!

2011-12-20 @ 20:08:30
Postat av: Malin

Hejsan, jag har en fråga... Vad tycker du om Poker? Tycker du det är roligt/verkar roligt? :)



kramar

2011-12-20 @ 20:16:42
URL: http://maayliin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan vilken fin blogg du har! :D

vill du göra mig en dunder tjänst? Min son är med i en tävling om att bli nästa årets omslag i tidningen viföräldrar. Det enda du behöver göra är att gå in på länken och klicka på RÖSTA!



Gör du detta, kommentera att du gjort det i min blogg, så lägger jag upp en länk på min blogg så du får mer besökare <3

Tack



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-287

2011-12-20 @ 20:25:51
URL: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0