2011-12-19

Grabbarna for till solbacken och handlade på förmiddagen, de lämnade av mig på friskvårds.
Körde Pump, riktigt jobbigt!
Hade tänkt avboka passet typ 5ggr men ibland måste man släpa sig dit trots att man känner sig trött.
Nu efteråt känns de grymt skönt att jag var dit =)
Blir alltid så trött och slut om jag inte tränar.

Jag och Anders har bakat nu på eftermiddagen, fudgekaka och chokladbollar. Även julskinkad är klar !

Känns som klockan är runt 23, både jag och Anders ligger i soffan medan Alvin springer runt och leker.


Alvin bakar också ;)


Pojkarna dammsugar




Imorgon ska jag och mamma köpa de sista julklapparna :)
Efter lunch kommer pojkarna på stan, vi ska fika med Lundbergs på brinken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0