2011-12-05

Vilken besvikelse det blev igår kväll när jag laddat för "Vem kan slå Filip & Fredrik", och så var det ju sista gången förra veckan ! Söndagens höjdpunkt =(

Blev en tidig kväll istället, vilket kändes rätt skönt imorse. Slippa vara dödstrött!
Årets julkalender är rätt bra, men känns som de minsta barnen kan tyckta den är lite spännande och hemsk?

Anders somnade en stund när han nattade Alvin, så han var vaken rätt sent i natt (tro ja, märkte aldrig när han la sig)
Men när jag vaknade imorse så doftade det ljuvligt här hemma !!
 Anders hade:
-Tvättat soffan (med en tygtvätts maskin som vi lånat av pappa)
-TVättat sätena i bilen (med samma maskin)
-Gjort ett pepparkakshus!!

Vilken sambo man har =)



Visst blev det fint? Är impad =D

Snart ska vi på lassa, Alvin ska träffa en läkare. Vet inte varför dock?! Skulle tro att de är en rutinkontroll pga astman.

Hoppas alla får en bra Måndag, för de ska vi ha ;)
(Kommer bli en grym vecka för Anders kommer hem redan imorn)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken karl du har! ;) Den där maskinen skulle jag vilja låna!!!! :S



Lycka till på operationen på onsdag! Jag håller tummarna.

2011-12-05 @ 12:18:57
Postat av: Emma

Ja det blev ju riktigt fint pepparkakshus, vad mysigt :)

2011-12-05 @ 15:54:00
URL: http://qvistem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0