borta bra, hemma bäst

Lisse (Alvins farmor) har varit i England och hälsat på Kicki (Anders syster, Alvins ena gudmor) över påsk,
Hon kom hem med denna super fina dress till lillen;

Den kommer att användas flitigt!!!
Tack så hemskt mycket



Vi passade även på att bada han när vi var där. Vill inte bada han i vattnet här hemma om det är parasiter i det.
Vill inte att han ska bli sjuk. (igen)

Imorgon ska jag på jobbet, Alvin hakar på. Förhoppningsvis så sover han nästan hela tiden..

Påsk helgen har varit kanon! Mycket grillning, solen har visat sig från sin bra sida och vi har hunnit stökat till
här hemma.


Kommentarer
Postat av: elin

Blir nog inga promenader eller nått för mej i veckan, har troligtvis fått påhälsning av den där parasiten. Mår förjäkligt, hoppas verkligen att Nellie klarar sej!!!!!!!

2011-04-26 @ 10:54:15
URL: http://elinholmstrom.blogspot.com
Postat av: kicki

Jag visste att Alvin skulle bli

kanonsnygg i adidas-dressen! :)

Anders blev mindre snygg i hatten! hahaha



Vad skönt att Alvin mår bra igen, var verligen hemskt med infektionen, kan tänka mig hur snabbt Anders körde till sjukhuset den natten!



Alvin växer och växer, han ser så stor ut nu!

Jag skickade med ett par manchester byxor till honom, hittade dem i en second hand butik oanvända.

Han måste nog växa till sig lite innan han kan ha dem ;)



Jag saknar er!

Stora kramar

2011-04-27 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0