fullt upp

Hann inte skriva igår, vi hade fullt upp.
Dagen började med Kåge besök, blev väldigt lyckat =) Alla barnen var super snälla.
På eftermiddagen åkte jag upp till stan och shoppade lite på rean, blev mest till lillen (insåg att jag inte hade lika mkt i 68 som kag trodde). Hittade även ett par Cheap Monday jeans åt mig själv.
Bilder på allt kommer, men håller på att ladda kameran.
När jag kom hem från stan så hade vi Lundbergs besök, de hade med sig middag från Viking. Så vi slittade på Pizza, pommes och kycklingsallad. Galet gott var de :)
Innan jag for till stan så gick jag med lillen i vagnen till mamma, han sov som en stock så han fick stanna där.
Vi hämtade han efter middagen, men blev så slöa så vi stannade och sov där hela familjen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0