-30

Dessa kommer pryda våra ytterväggar framöver. Dock kommer vi nog inte byta dem under vintern, det blir ett sommar projekt.
Nu är det strax nyår, blir en lugn kväll. Som förra året, då hade vi just fått reda på att en bebis troligtvis skulle anlända till vår familj. Idag är det faktisk exakt ett år sedan vi fick ett + på stickan. Lyckan var oändlig, det var så jobbigt att inte berätta det för nån. Tur vi hade varandra.
En annan rolig sak är att det är snart -30 grader här och H&M sommarkatalog landade i postlådan ?! Känns som det är lite svårt att köpa shorts å sånt nu?! Men men....

Kommentarer
Postat av: Anna Kuse

Hej Ida! Nya bloggen ser jättefin ut men ett litet tips kan va att skriva i större text. Jag kan tänka mig att t ex min mor har svårt att läsa när till och med jag måste koncentrera mig för att se. Hoppas ni mår bättre nu från magsjukorna. Blääää

2010-12-28 @ 21:21:07
Postat av: Ida

Jag försöker få det större men de blir ändå litet när jag lägger ut de.. Ska prova igen!

Tack för feedbacken :)

2010-12-28 @ 21:40:53
URL: http://lundmarklundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0