20140501

Om drygt en vecka åker jag till Stockholm och Globen för att göra min första och sista tävling för det här året.
Går inte beskriva hur mycket jag längtar!!! Ska bli fruktansvärt skönt att slippa diet framöver =P
Efter min tävlingsdiet kommer jag självklart gå upp några kilo, de är som omöjligt att inte göra det. Så nån mer än jag som ska gömma sig i vassen i sommar? =P
 
Grabbsen följer inte med till tävlingen utan de får heja här hemifrån =)
När jag kommer hem ska vi fira både min vinst och Anders födelsedag hehe (och ja, för mig är de en vinst att klara sig igenom en diet och ställa upp på tävlingen). Sen om de går bra placeringsmässigt är det en fet bonus!
 
Här hemma rullar allt på, Alvin är ute och cyklar med grannbarnen typ all vaken tid. Han har även fått en balanscykel som det går bättre och bättre med. Killen gillar verkligen allt med hjul haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska också hejja på dig här hemifrån! Hade jag kunnat hade jag följt med dig!!

2014-05-02 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0