2012-03-03

Jobb, middag hos mamma och pappa, derby vinst = en bra Lördag =)
Grymt väder idag också, hann dock bara med en kort prommis.
Lillen är fortfarande sjuk, 38.5 i feber trots Alvedon. Får se hur många dagar vi blir hemma till veckan.
Hoppas veckan går fort, har en rolig helg att se framemot !
Imorgon är det fotografering på schemat. Ska fota produktbilder till en hemsida. Nervöst!
Hoppas de kommer bli nöjda!
Förresten, är det nån av mina läsare som orkar göra en banner åt mig ? En väldigt enkel, vore jätte snällt!
Kommer bli på för dåligt humör om jag ska testa själv :P
Har startat en till blogg:
http://lundmarksfoto.blogg.se
Om nån vill boka en fotografering så kan ni kommentera ett inlägg så tar jag kontakt med er. Glöm inte lämna e-post adress. (Era kommentarer kommer inte synas innan jag godkänt dom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0