Semestertripp

En lite snabb återberättelse från våran tripp. Och några bilder från mobilen.
Efter jobbet började jag och Alvin köra mot Umeå. Anders hade jobbat så vi plockade upp han där.
Vi bytte förare direkt och pratade fram till Ö-vik, där satte jag mig bak och somnade bums.
Runt 5 var vi framme i Linköping. Vi fördrev några timmar med biltvättning, bus och frukost innan vi klampade in hos Karin och Markus.
Inte alla dagar man käkar frulle på McDonalds
Lite lek på innergården:
Torsdagen blev rätt lugn, det tar på att åka så långt. Anders körde hela natten så han sov några timmar för att orka dagen.
Vi var förbi en sväng på ikea pch gick på butikerna runt om.
Kommer bilder på shoppingen sen, vi har inte tagit ut nåt ur bilen än.
Blev en lugn kväll och mys med söta Svea !
På Fredagen vaknade Alvin rätt tidigt, så han och jag gick ut på en prommis för att inte väcka alla
Under dagen var det golf på schemat för grabbarna. Jag, Kicki och Alvin tillbringade dagen på stan med shopping och god lunch !
På fredagen checkade vi in på hotell, vi fick ett stort rum så lillen kunde springa runt lite =)
Under Lördagen hann vi också med massor med saker!
(grabbarna spelade golf även idag) Jag och Alvin började med att shoppa litegrann, sen träffade vi upp en hockeykompis till mih, Malin, på stan =) Käkade bakad potatis till lunch, jätte gott ! Efter en timmes prat skildes vi åt. Var verkligen super kul att träffa henne =)
När lillen sovit klart och käkat mellanmål blev det bad ! Då följde även Anders, Kicki och John med. Tog några bilder från badet som kommer sen. Kameran är kvar i bilen än.
Blev en väldigt lyckad och mysig dag !
Kvällen spenderades hos Karin och Markus. Alvin somnade hos dom så vi tog en prommis med vagnen tillbaka till hotellet. Verkligen super skönt !
Hann dra på mig en förkylning just när vi åkte så blev inte så mycket till träning som jag ville..
Endast ett pass !
Lite styrkeövningar med egen kroppsvikt
Intervallen och spenst hopp i trappan ! Hade ont i vaderna efter de :P
Dagarna går fort när man har roligt, helt plötsligt var det söndag !
Alvin sov rätt länge, sen mös vi i sängen och runt 8 blev det frulle. Tänk om man fick frukost serverad varje dag. Skulle nog vara mkt bättre på att äta då.
Efter frukost och ihop packning av alla saker (hur ett rum kan bli så kaos artat på 2 dagar är helt sjukt) gick vi till Karin och Markus igen. Markus visa oss vägen till Stadium Outlet, jätte bra affär ! Stadium är ju min favorit =)
Blev alltså ännu mer shopping :P
Resten av söndagen blev lugn, jag och Alvin lekte ute en stund.
Efter lite MumsMums behövde lillen badas, John tog hade om badet. Alvin hade verkligen jätte kul ! Plaskade och skrattade hela tiden
Nu blev det typ världens längst inlägg. Glömde fråga om jag fick visa Svea så ni får vänta och se!
Tog massa bilder på henne innan vi åkte, ska bli kul att kolla igenom dom.
Nu ska vi ta och bära in alla väskor!!
Och om nån timme ska jag äntligen få träffa Elin =D
Tack för en trevlig helg alla inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0