Vad klär din rygg?

Denna sommar är helt underbar, vilket väder den bjuder på =)
Hoppas hela den här veckan fortsätter såhär.

Vi var rätt slöa imorse, Anders sov till efter 11. Vi var tvugna in på stan och göra några ärenden och sen for vi till Pennstigen och njöt av solen. Lillen busade och bada med farmor !

På stan hittade jag den här fina gunghästen

Fanns i flera olika varianter. Kanske blir en sån till Alvin när han fyller år!?
Han fyller på en Tisdag och Anders har börjat om att jobba då så vi kommer ha "Släkt kalas" under helgen. Blir nog så att vi köper present från oss efter kalaset så inte nåt blir samma :) Fast det kan ju lätt bli så ändå!

Under stadsturen hittade Alvin ett lekbord som var intressant


En helt annan sak; Hur skönt är det inte med ryggsäck?
Samma belastning på båda sidor, slipper få ont i axlarna och det blir inte så tungt.
Jag gillar det iaf =)

min

Alvins

Alvins är vlädigt liten så den komer bli perfekt om han vill ta med sig nån leksak eller liknande när vi ska åka bort (sen när han kan gå och bära den själv). Till förskolan måste vi däremot ha en större.


Nu sover Alvin (tror ja, det är då tyst från hans rum), Anders är i stan och jag sitter i köket. Ska nog också lägga mig. Måste ju orka upp imorgon, mycket som ska hinnas med !

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0